בהיעדר מצב רוח, הפריוויו של משחקי יום ה' יהיה הפעם קצר יותר, ונטול ממים. אשוב לבדיחות התפלות בשבוע הבא.
קליבלנד קאבלירס (13 – 35) – טורונטו ראפטורס (33 – 14)
(02:00 לפנות בוקר)
לא כוחות 1#
טורונטו ניצחו 8 משחקים רצופים, והם אחת מקבוצות הצמרת של המזרח. קליבלנד, גם להם יש "8". 8 הפסדים מ-9 משחקיהם האחרונים. או במילים אחרות – לא כוחות. ניצחון 9 רצוף לראפטורס.
וושינגטון וויזרדס (15 – 31) – שארלוט הורנטס (16 – 31)
(02:00 לפנות בוקר)
לשמחתם (?) של אוהדי שארלוט, יש בליגה ניקס. אחרת הם היו עם רצף של 9 הפסדים לפני המשחק הלילה, ובעיצומו על רצף "מרשים" של ניצחון בודד… הוויזרדס, הם באמת לא משהו. אבל עדיין, הם לא הניקס… הניחוש שלי למשחק הלילה: אני הולך עם הקבוצה הביתית, ועם התחושה שזה מרגיש פשוט לא נכון לכתוב שלהורנטס יש רצף ניצחונות…
אטלנטה (12 – 36) – פילדלפיה סיקסרס (31 – 17)
(02:30 לפנות בוקר)
מצד אחד, אמביד חזר לשחק בשורות פילי. מהצד השני… ובכן, אין באמת צד שני במשחק הנ"ל… אטלנטה היא אחת הקבוצות החלשות בליגה. מול פילי, זה פשוט (כמעט) "לא כוחות". למה רק "כמעט"? זה בגלל הנטייה של הסיקסרס להפסדים לא מחויבי המציאות במשחקי חוץ – יש באמתחתם הפסדי חוץ לפינינקס, וושינגטון, אורלנדו, והנטס. הניחוש שלי למשחק הלילה: ועדיין, אטלנטה, בלשון ההמעטה, היא "לא משהו". היכשרונות הצעירים של הקבוצה לא יצלחו את ההגנה של הקו האחורי של הסיקסרס. ניצחון לקבוצה האורחת.
בוסטון סלטיקס (31 – 15) – גולדן סטייט ווריורס (10 – 38)
(03:00 לפנות בוקר)
לא כוחות 2#
גם בלי טייטום וקנטר, האמת היא, שזה פשוט כפי שהכותרת מציינת. לא כוחות. לגולדן סטייט ניצחון בודד ב-15 משחקיהם האחרונים. בוסטון מנגד, הם הראו שהם יודעים לנצח גם ללא טייטום, כאשר במשחקם האחרון הנחילו להיט הפסד ביתי נדיר. הניחוש שלי למשחק הלילה: כאמור. לא כוחות. ניצחון לקבוצה הביתית.
דנבר נאגטס (32 – 15) – יוטה ג'אז (32 – 15)
(05:30 בבוקר יום ו')
המשחק של הלילה. מצד אחד, דנבר גם הלילה נטולי מורי ומילסאפ. מהצד השני, הג'אז בחלק הלא נעים של באק-טו-באק בתנאי האוויר הדליל של דנבר. הניחוש שלי למשחק הלילה: הביתיות, ההצטיינות במשחקים מול קבוצות צמרת, וכן, גם העובדה שהג'אז בבאק-טו-באק, כל אלו מכריעים את הכף לטובת הקבוצה הביתית.
לוס אנג'לס קליפרס (33 – 14) – סקרמנטו קינגס (17 – 30)
(05:30 בבוקר יום ו')
לא כחות 3#
אפשר להמשיך לטחון עוד הרבה, עד כמה הקינגס הם האכזבה של העונה. אבל די, נמאס. מדובר על קבוצה שבמקום לקפוץ מדרגה נוספת בדרך לחזרה לפלייאוף, לקחו מספר צעדים אחורנית, כאשר גם בשלב מאוחר זה של העונה הם עדיין מחשים את עצמם, ולא מצליחים למצוא את הדרך לשלב בין הילד לפוקס לבוגדנוביץ. הקליפרס להבדיל, למרות פציעות והיעדרויות, יודעים לעשות דבר אחד היטב – לנצח. זה גם מה שהם יעשו הלילה.
באמת לא כוחות..
תודה מר רוזן
שיר הלילה אחרי 3 בבוקר אלא אם כן אני חוטף התקף לב או שבץ לפני….
שמור על עצמך דוק
תודה חביבי, השד עוד לא לקח אותי אבל בסוף כולנו הולכים לאותו מקום.
מצוין גיא, מסכים עם כל מילה.
דנבר-יוטה נחמד. השאר לא משחקים גדולים
זו הבעיה. כל הליגה מרגישה נחמדה מדי ולא בקטע טוב (והאסון של קובי בכלל נתן ברקס).
כמו אחרי דייט (או טינדר בדור שלכם 🎃) ששואלים אותך איך היתה הבחורה ואתה אומר "נחמדה".
תודה על הפרוויו
פוטנציאל נפיץ להפתעות
🙂
תודה רבה גיא
A source describes Luka Doncic's right ankle injury as similar to the one he suffered earlier this season. Doncic missed four games and returned to practice 11 days later after his previous ankle sprain.
Luka Doncic, I'm told, will undergo an MRI exam Friday to gauge the full extent of the ankle injury he suffered Thursday at practice
נו גם כן הלוקה הזה יש לו יום שבת מפגש מול הקוריוז מה הוא נפצע עכשיו בניתי על שואו
תודה רבה על הפריוויו. הערב עצמו קצת מלא ב'לא כוחות'ים, אבל לא נתלה בך את האשמה
אם שארלוט הייתה מארחת את ריאל מדריד היא כנראה הייתה מפסידה, אבל זו וושינגטון אז יש להם סיכוי. משחק מזעזע
יש 2 שחקנים שקלעו 40+ 2 משחקים רצוף פעמיים, האחד מן הסתם זה הארדן, אבל השני מגיע מהסופר קלאסיקו שארלוט וושינגטון. כל הכבוד ברדלי ביל. יום אחד תשלים טריו ואולי תיקח אליפות
לכו לראות את הרבע הראשון של אטלנטה. איזה הופעה יאנג נותן עם 14 נקודות ו10 אסיסטים ברבע אחד. תופעה
ומשום מה כל הצוות של אטלנטה עם נעלי ספורט שזה מוזר בהתחשב בזה שהם הולכים עם חליפה ועניבה
אהה טוב זו איזו מחווה לקובי
אוף, כמה שאני לא אוהב את ראסל
דיאנגלו?
בוקר טוב חגי התותח
הרבה זמן שלא ראיונך בכזו שעה בלילה.
הייווארד בשיא הקיטור מראה שקצת ביטחון עצמי והוא שוב אולסטאר.
כל השאר דיי חושך….
לא עברו 12 דקות משחק והוא עם 15 נקודות 2 ריבאונד אסיסט חטיפה ובלוק….
זה שחקן שחקן…
שלא ייגמר לעולם.
איך אמר גיא דה-רוזן, לא כוחות על הסטייקים.
שימון איפה אתה העילוי שלך טרה שם כמעט 30 במחצית על פילי. מחווה לממבה.
במחווה אמיתית הוא גם עושה קרחת כי מה שיש לו על הראש זה קן של יונה עם 5 ביצים…
טיימאאוט רובוט
לפעמים צריך לקחת אז קח סטיבוביבו.
אין קול ואין עונה. בכלל לא רואים ולא מרגישים אותו, אנא אנחנו באים?
אוווו ברוך השם הרובוט לוקח פסק זמן דקה שתיים מאוחר מדייי….
Somedy!
Tell Shimon to read his email
Sometime later today. Did he see Young scores 29 vs Philip in first half? I am in the game. He MUST read his email tonight
The reason I ask you to ask him later when he is in TGUVOT is because he very rarely reads his email
אר יו קידינג מי?
עם 20 צמות שחורות דיאנגלה עושה סל…
חמודה
Tell SHIMON
איי טולד הים
היא דאזנט ליסטן…
So Tell
SHIMON
תגידו לשמעון כשהוא ייכנס הנה שהוא חייב לקרוא את האימייל שאני שולח לו So Tell
SHIMON
שמעון זה מרחף אמיתי
איך יקרא?
הוא ישן כמו בול עץ…
הנה טי אן טי מדברים על הייווארד
אבל כוכב הערב הוא טרה, לפחות כוכב החצי הראשון עד שפילי יגידו דיי ויטאטאו….
אני נהנה לראות את קרטר עדיין במגרש.
איז כיף זה, הנאה אמיתית.
פרופסור, רק אני ואתה פה…
אתה בסלולרי ואני בלפטופ עם D חולה….
איזה יופי של אסיסט של טרה.
רק לוקה נותן אסיסטים דומים.
וואו
שיר הלילה של הגדול מכולם
ההייטולה של הרוקנרולה.
האיש והאגדה שאין סופרלטיבים שיכולים לתאר את גדולתו וחדשנותו ומופלאותו לאדם..
קבלו את צ'אק ברי
והשיר LITTLE QUEENIE
גם הסטונס לקחו והוא שלהם כמו שלו.
I got lumps in my throat
When I saw her comin' down the aisle
I got the wiggles in my knees
When she looked at me and sweetly smiled
There she is again
Standin' over by the record machine
Looking like a model
On the cover of a magazine
She's too cute to be a minute over seventeen
Meanwhile I was thinkin'
If she's in the mood no need to break it
I got the chance and I oughta take it
If she can dance we can make it
C'mon queenie let's shake it
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Tell me who's the queen
Standin' over by the record machine
Looking like a model
On the cover of a magazine
She's too cute to be a minute over seventeen
Meanwhile, I was still thinkin'
If it's a slow song, we'll omit it
If it's a rocker, then we'll get it
And if it's good, she'll admit it
C'mon queenie, let's get with it
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
Go, go, go, little queenie
והנה הפדו… שר את זה עם ריצרדס בבקגראונד
https://www.youtube.com/watch?v=s2a2Nrw_6G0
איזו ששה של תרה
וואייי רק אני פה?
איפ כל הטרולים של 4 בבוקר?
הייוארד עם עוד שלשההההההההההההההה
לדעתי יש כבר מעל 20 נקודות
אבל מי לא קם חוץ משימון?
קמבה לא קם…
ברגע זה אמביד נראה עייף…
לא בכושר
איפה שימון? לך לאימייל שלך היום ב-14:00
אני מתחיל למות על היאנג הזה
תרה תרה תרה תרה
צריך לכתוב שיר על טרה
איזה כיף לראות אותו ואת לוקה משחקים בכזה ביטחון. שני סוקרטס סופרסטארים
שימון, הטריייאנג הזה עושה נפלאות ואתה ישן כמו בייבי? הבעייה שלו? שערות נושרות. כבר יש לו פיאה על המצח הגבוה
מנחם טריי גאון. מכוער תחת עם דיבור של אוטיסט אבל הדבר הכי מלהיב שיהיה ב10 השנים הקרובות בענף
מסכן תייס, כל מגע זה פאול, אשמתו שהוא זר גרמני ועוד לבן?
עוד בעייה של טריי? הוא נראה בן 40
כמה ניסיון יש בווינס קרטר.
תענוג
מנחם, דבר עם וינס ותגיד לו שדוק רזי אוהב אותו ונהנה לראות אותו ורוצה לראות אותו משחק גם בעוד 10 שנים….
תגיד לו
טריי יאנג גם גמגם קצת לדעתי
וינס? תופעת טבע
תקרא מה כתבתי ודבר אתו בסוף משחק.
תגיד שאוהבים אותו בהולילנד
קח פסק זמן רובוט.
קולינס. ג׳ונס הורטר האנטר ומאחוריהם יאנג? וואללה אליפות עוד שנה
חחחח
קצת קפצת מדייי
ושכחתי את רדיק
כששלושה מפילי סוגרים על טרה הוא ימסור אסיסט לשחקן חופשי על ההיקף ו-וויש שלשה…
כמובן שלאניגמר
איזו שגיאה קריטית של יאנג!
אמביד הזה. לא יאומן
ההחטאה של סימונס תעלה להם במשחק
למה וינס עכשיו? הוא זקן מדי
וינס שומר על אמביד תחת הסל…???
אני לא משקר. וינס שומר אישי על אמביד…
פילי משחקים מאד אגרסיבי עכשיו
השופטים נותנים….
וינס שלשני פאוליםחשובים ביותר
וינס קרטר
מה עושה אוהד סלטיקס באטלנטה?
לוקח סלפי. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מנחם רק שנינו פה תופרים
אחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מלך סמאחטה
שיי איפה אתה? כבר 5 בבוקר יה נקר טוק טוק טוק
יאנג 37. סימונס 31
יאנג עם איבוד טראגיממש
סמאחטה יורה בלי הכרה
בום בום בום
זהו. ניצחנו
עכשיו אתה אטלנטה?
רד לחדר הלבשה ותראיין את ווינס תגיד לו שדוק מוסר שישחק עד גיל 50 לפחות.
זהו תמ"א 13 אטלאנטה עם הפתעה וטרה עם משחק חייו
מי לא היה פה? שימון לא היה…
שימון ישלם? באנון ישלם….
גם ברוך לא היה
מי היה
אנוכי הרשעון
סלטיקס עם המחליפים של המחליפים אז התוצאה תרד…
אני לא מתייחס לתוצאת המשחק כי ברט בראון ואמביד הפסידו את המשחק ברבע הראשון.
טרה יאנג קלע 40 נקודות ומסר 20 אסיסטים היה מצוין בהתקפה חוץ מהדקות שבן סימונס שמר עליו וגרם לו לבכות לאמא.
שייק מילטון עשה שיא קריירה עם 28 נקודות
מי זה שייק מילטון? זה השחקן שטרה יאנג שמר כל המשחק
אמביבונגה לא בכושר לפחות לא עכשיו.
די עם השטויות שלך יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן
יאנג פירק את אמביד ואת סימונס
אההה, הגעת?
רשמנו לך חיסור
תיכף נעלה אותך למשפטטטט
🙂
אני צופה במשחקים אין אינטרנט יציב פה בקזינו אז אני בקושי משתמש בנייד
קיבלת זיקוי מחמת הספק…
זיכוי כמובן
ראית את המשחק???
.
יאנג אדיר. אין בכלל שאלה. זה לא סתם שיצא לי לכתוב באיזה מיליון דיונים את דעתי, שהוא ולוקה הם הפנים של הליגה בשנים הבאות.
.
ועדיין –
מהדברים שלך ניתן ללמוד שסימונס לא היה פקטור הלילה. זה ממש לא המצב.
.
אז כן, יאנג בהחלט כבר עכשיו בגילו הצעיר, שחקן התקפי טוב מסימונס, וההפרש לא קטן בכלל.
אבל סימונס הוא שחקן משנה משחק גם בצד ההגנתי, ואת זה אין ליאנג, וגם לא יהיה לו.
.
השורה התחתונה –
גם ברשימה שלי, בטווח הארוך, כשחקן שמוביל קבוצה, יאנג הוא הבחירה.
אבל זה צמוד בהרבה מאיך שאתה מנסה להציג את זה.
גיא יאנג פרנצייז פלייר סימונס לא , ואין מה להוריד מסימונס הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה אבל התקפה לוקחת משחקים ומביאה אליפויות, לא רצית להחליף את סימונס על בוקר, יאנג על בוקר פיניקס היו לוקחים 10 פעמים
אני לא מחליף את בוקר. לא על יאנג, ולא על סימונס.
.
אם הייתי צריך לבחור מי מה-2 בשביל להוביל קבוצה, הייתי בוחר ביאנג. זה לא בגלל סימונס, זה בגלל שיאנג בעונתו השנייה מציג כדורסל מטורף.
אם השאלה מי מה-2, אם היום אני מצרף אותו לסאנס במקום רוביו, מצליח להגיע עמם להישגים טובים יותר – אז לדעתי התשובה היא סימונס.
.
בכל מקרה, הפער בין הנכתב לעיל, לבין המשפט "יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן" –
שמיים וארץ.
די שיש לך סקוררים בקבוצה, כמו בוקר ואייטון ויאנג צריך את הכדור ביד ברור שסימונס מתאים יותר כי יש לך סקוררים, יאנג הוא פרנצייז פלייר סימונס הוא שחקן טוב , אין שום קשר בינו לבין פרנצייז. גם קליי תומפסון היה מתאים ללוחמים ולנבחרת הרבה יותר מהארדן, ואין שאלה מי שחקן הרבה יותר טוב.
איך מה שאתה כותב מסתדר לצד "יאנג 10 רמות מעל סימונס כשחקן"???
.
נבהיר-
יאנג הוא גם הבחירה שלי על פניו של סימונס, כשחקן. הפער בין בחירה זו, לבין ההצהרה שלך, זה פער עצום.
סימונס בצד ההתקפי מוגבל , כאופציה ראשונה בקבוצה אין לו מה לחפש גם לו כאופציה שנייה , יאנג פרנצייז
גיר שאלה לי אליך במה סימונס השתפר בהתקפה מאז שהגיע לליגה ?
ניהול משחק, הגנה, ובחירת זריקות.
גיא האמת היא בין שניכם כי שניכם צודקים.
אין ספק שהאפט הגבוה פשוט לא עושה כנראה מספיק בשביל להיות קלע טוב יותר או שהוא פשוט לא מסוגל ולכן עניין בחירת הזריקות. בהגנה אין שני לו ובזה הוא מחפה על הבעיה ההתקפית. טרה לא מגן בשיט. הוא אוויר אבל בכל השאר הוא סופר דופר ופרנציז אז הקבוצה בונה הגנה שמסתירה אותו כחור כמו שהסלטיקס בנו סביב IT.
קרי הארדן, דוראנט, דונציץ כולם פחים בהגנה אבל מה לעשות שהתקפה מביאה נצחונות, שנגר כמו סימונס אם היה אופציה ראשונה הקבוצה הייתה יורדת ליגה, אחרי שהמאמן דוחף אותו בפומבי לזרוק מרחוק ושלושת כמה הוא זרק משם. סימונס אופציה ראשונה והקבוצה יורדת ליגה , יאנג במקום סימונס ופילי אלופה שלוש שנים ברציפות בהליכה, יאנג פי 10 על סימונס בכל פרמטר התקפי , קליעה מסירה חדירה , ניהול משחק , שליטה בכדור…
דוראנטולה פח בהגנה?
נווו ברוך גם אני רוצה סינגל מאלט טוב שיתגלגל לי דקה על הלשון.
דוראנט מגן בינוני מינוס, הארדן וקרי הם שניים מהמגנים הגרועים בליגה , גם דונציץ ויאנג אבל הם סופרסטארים בהתקפה, סביבם בונים קבוצה ומביאים שחקנים משלימים שיעשו את העבודה השחורה, כך זה היה מאז ומעולם שאקיל בירד… לא היו מגנים וואו, ואני לא חושב שיש אחד שחושב שמוטמבו היה ברמה של שאקיל .
.
אני אוהב מאוד את התגובות של גיא אבל הוא לא היה מחליף את סימונס בבוקר, יאנג במקום בוקר הוא לוקח 10 פעמים
לא, ברוך. לא מחליף את יאנג בבוקר.
אני ראיתי השנה כל דקה של בוקר. הוא הפך לסקורר הכי מרשים בליגה (לדעתי המשוחדת, כמובן). אלו לא רק ה-27 נק', האחוז האפקטיבי הנהדר, או ה-TS הבאמת אדיר. זו הרב גוניות. עכשיו כשיש לצדו רכז אמתי, כבר אי אפשר ללחוץ אותו. הוא משתחרר מדאבל טים על ידי תנועה מתמדת ללא כדור. מצופפים את הצבע? הוא קולע מבחוץ. שמים עליו שומר נמוך? הוא לוקח את השחקן עם הגב לסל (ביעילות מפחידה). המיד ריינג' שלו הוא ברמת עילית. ההבנה שלו של מתי לחדור לסל, מתי למסור, מתי להוריד קצב ולהתחיל התקפה מחדש, הופכים אותו למכונה התקפית מפחידה.
.
(נקנח ב-"חמסה, חמסה, חמסה!!!")
יאניס? זה הכל?
יאניס לא זורק מהשלוש? ראיתי אותו זורק לא פעם מהטווח הזה וגם מכניס פה ושם.
לפחות הוא מנסה. סימונס עשה את זה בתחילת העונה נגד המבקרים אבל פסיק. בסלטיקס יש את וויליאמס שממשיך לזרוק מ 3 למרות שהוא דפוק מהטווח הזה.
גם אני בין מבקריו של סימונס בנוגע לבחירת הזריקות.
.
יאניס. הוא זורק. זה לא באמת רלוונטי, בגלל שזה לא גורם ליריבות שלו לשנות את הדרך שהן מגינות עליו. 32% השנה, 28.6% בקריירה. היריבות, מבחינתן, שיזרוק מהשלוש כמה שמתחשק לו.
כן אבל העובדה היא שהוא זורק וגם קולע
איפה ההתקדמות של סימונס? ההוא עם המבע האפטי….
אתה עומד לבד על השלוש ולא שומרים עליך, לפחות תנסה לפתח קליעה שמנצלת את המצב ולשפר את הקבוצה.
הוא בוחר בדיוק אותו זריקות , הוא לא זורק בכלל מ3 או מחצי מרחק, מה השתפר בניהול משחק שלו בדיוק, הגנה ציינתי שהוא שחקן ההגנה הטוב בליגה אבל זה לא מוביל לא נצחונות תשאל את טוני אלן, בהתקפה הוא נגר בין נגרים, שלא יפתח קליעה
להשוות בין יאנג לסימונס זה כמו להשוות בין קרי , דונציץ … לסימונס
האחד שחקן על שמקבל את מיטב ההגנות, השני נגר שלא מסוגל לקלוע פרט לשני מטר לסל, שאם ההגנות היו מתרכזות בו היה הופך לשחקן של 10 נקודות.
ההגדרה שלך ל-"נגר" משעשעת. בעוד שאני מסכים שהעדר האיום מבחוץ פוגע במשחקו, עדיין, ההתקפה היא לא רק הקליעה מבחוץ. 16+ נק' ב-58% אפקטיבי. זה לא נגר.
מה השתפר בבחירת הזריקות ובניהול המשחק? היעילות. אחוז שמטפס משנה לשנה. אחוז איבודים שיורד משנה לשנה. זה כמובן לא מפתיע, היות ולניסיון יש משמעות אדירה על 2 פקטורים אלו.
גיא המשחק של היום בנוי על שלשות.
מה שכן אני חושב שלפחות מהקו הוא השתפר ותקן אותי אם אני טועה.
דוק –
א. יאניס.
ב. לא. היה גרוע מהעונשין, ונשאר גרוע מהעונשין.
הוא גיא כמה שאתה דמגוג לפעמים, נגר זה חוסר יכולת קליעה זה שהוא קולע רק בצבע ואתה מציין את זה כ58% אפקטיבי זה דמגוגיה זולה , מי סקורר טוב יותר יאנג או סימונס האחוז האפקטיבי של יאנג נמוך יותר. סימונס אופציה שלישית בהתקפה הוא לא מקבל שליש מהגנה שיאנג מקבל. בפלייאוף שהגנות מתאימות אין לו מה למכור או ש11 נקודות בשבילך בסדרה זה טוב לשחקן שאמור להיות פרנצייז.
.
סימונס לא סופרטאר ולא אולסטאר הוא שחקן טוב, יאנג זה סופרסטאר כבר היום הוא טופ 10 בליגה.
להציג את יאניס זה המשמעות של דמגוגיה זולה, יאניס אתלט על ארוך משמעותית מסימונס בידיים, סימונס אתלט בינוני,שחקן פוסט בינוני אין לו אלמנט אחד בהתקפה שהוא בטופ של הליגה, בהתקפה עומדת הוא אפס לא קיים, זה שהוא קולע מול האפס הגנות בעונה הסדירה בפלייאוף שהגנות יתמקדו בו אין לו צ’אנס
אתם בכלל רואים משחק?
איפה הכדורסל בנים? אתם פה בשביל הוויכוח ולא בשביל הספורט.
אם יאנג היה מקבל את ההגנה של סימונס מקבל את השומר ה3-4 רביעי בטיבו בקבוצה, שאף אחד לא מביא על עליו דאבל טים הוא היה קולע 40 נקודות ב70 אחוז אפקטיבי
ברוך. מילון, דחוף. תבדוק מה המשמעות של דמגוגיה.
.
סימונס הוא לא הסקורר היחיד בליגה שלא קולע מבחוץ. לא טענתי שסימונס סקורר ברמה של יאניס. רק שאפשר, כאמור, להיות אפקטיבי גם ללא קליעה מבחוץ. שים את סיומנס בקבוצה עם איומון סביר, ותקבל מצב בו הניסיון ללחוץ שחקן כמו סימונס עולה בהמון אסיסטים לסלים קלים. הבן אדם מיס מאץ' מהלך –
גבוה וחזק משמעותית מרוב הגארדים, מהיר מרוב הפורוורדים (+ שליטה בכדור וראיית משחק). כל אלו נותנים לו את היכולת להיות טוב מאוד בהתקפה.
.
האם הוא "סקורר". לא. הוא מנהל משחק. יאנג? הוא סקורר עילית. אין בכלל שאלה, או ויכוח על כך.
"אם יאנג היה מקבל את ההגנה של סימונס מקבל את השומר ה3-4 רביעי בטיבו בקבוצה, שאף אחד לא מביא על עליו דאבל טים הוא היה קולע 40 נקודות ב70 אחוז אפקטיבי"
.
יפה! דוגמה נהדרת לדמגוגיה!
גיא יש לו שליטה בכדור מאוד חלשה לגארד הוא לא קיים בהתקפה עומדת הוא לא מסוגל לעבור שומרים באתלטיות כמו יאניס לדוגמה ולכן ההשוואה שיקרית לגמרי (שאין תשובה בליגה לאתלטיות שלו), בגלל השליטה הביעתית בכדור הוא גם לא מסוגל לעבור שחקנים ב1 על אחד בהתקפה עומדת. הוא שחקן פוסט אפ בינוני ביותר (לאורי וגרין עצרו אותו בקלות בפוסט), כל שחקן הגנה טוב פלוס עוצר את סימונס ממש לא צריך עליו דאבל טים, מצחיק שאתה מדבר על אימון בראון מנסה להבליט את היתרונות של על חשבון הקבוצה זה למה האריס ואמביד נראים כאלה נורא תחתיו , בקבוצה אחרת הוא היה הרבה יותר חלש . שחקן טוב ממש לא פרנצייז אפילו לא קרוב.
סימונס אתלט טוב , לא אתלט על לכן ההשוואה ליאניס היא דמגוגית לחלוטין, להגיד שזה לא מפריע לשחקן מסויים להגיד שזה לא מפריע לו זה שקר, הוא חלש מאוד באחד על אחד (בשונה מדונציץ), הוא שחקן פוסט בינוני (לכן ההשוואה לא נכונה ללברון), אין לו שום סקיל התקפי ברמה גבוהה
דמגוגיה – ״לעיתים, השימוש בדמגוגיה גובל בעיוות המציאות, באמצעות אזכורים סלקטיביים של עובדות, ושימוש בכשלים לוגים.״
שיטות לדמגוגיה :
אנלוגיה שקרית – שימוש בדמיון כלשהו בין שני עניינים, כדי ליצור ביניהם הקבלה מלאה, תוך התעלמות מהבדלים מהותיים.
.
״יאניס לא קולע מרחוק לא מפריע לו לשלוט בליגה״ לא מתייחס להבדלים באתלטיות באורך בפיזיות בדיוק המשמעות של דמגוגיה גיא לפי המילון
נו באמת. אתה זורק שלל הצהרות חסרות גיבוי לחלוטין. הכי מצחיק, זה שזה לא ממש מסובך לבדוק.
לדוגמה, משחק הפוסט של סימונס. תבדוק. תגלה שהאחוז של סיומנס בפוסט אפ מצוין, שמבין הגארדים בליגה, רק דורזן מתחרה בו בשלוב של נפח/יעילות במשחק הפוסט.
.
אפשר להמשיך לדוש בזה, אבל הדיון מיצה את עצמו. הבנתי, לא אול-שמעון-רובין.
שחקן טוב לא פרנצייז, אתה חושב שסימונס פרנצייז פלייר ? שהוא מתקרב בכלל ליאנג ?
ברור איזה גארד עושה פוסט אפ בליגה חחחחח, זה בדיוק המשמעות של דמגוג מה הנפח יעילות שלו כשחקן פוסט בליגה , ללא עמדות?
ורק בשביל לבדוק דרוזן עושה פוסט אפ ביעילות של 1.08 למהלך, סימונס ביעילות של 0.95 נקודות למהלך הבדל של שמיים וארץ שוב משמעות של שימוש שגוי בנתונים, גיא אתה פשוט ירית חץ והקפת מטרה
עכשיו תחזור, ותבדוק % אפקטיבי. דרוזן אכן עילית, לא טענתי אחרת. תראה לי עוד גארד עם 10%+ מלכי פוסט ו-52%+ אפקטיבי במהלכי פוסט.
הבנת הנקרא, ברוך. זה חשוב.
שימון
הכל בסדר?
יוטה-ג'ז מתחיל עכשיו…
מתי דנוור יתחילו לפתוח עם פורטר?
הוא פשוט חבילה אמיתית….
יהיה כוכב אם לא ייפצע
לכל רפי ההבנה
קבלו
https://www.nbcsports.com/boston/video/brad-stevens-timeout-usage-3rd-i-should-have-used-all-them
אז הוא פושע
הוא יודע שיש לו בעייה
הוא אמר את זה מזמן מזמן
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?
מה השתנה? מה הוא עשה בשביל לשנות את רוע הגזרה? מה הוא למד? איפה ההתקדמות שלו בניהול משחק.
ילה תפציצו….
סניידר חוטף שלשה
טיימאאוט. בול בזמן. יעזור? לא יעזור? זה בכלל לא חשוב. המומנטום חשוב. מו-מנ-טום-טום
תשאיר את בוגדי לבד ותקבל וווווישששששש
אחחח מייק פורטר גוניור, איזו גניבה.
עוד שלוש 4 שנים לא נפסיק לדבר עליו. הוא יהיה החבילה המלאה. יהיו לו טריפלים, יהיה שחקן ההגנה כי הוא עושה הכל הכל הכל.
כן הוא מתחיל להתחבר וזה נראה בדרך הנכונה אל תשכח שסימני בריאות זה הבעיה הכי גדולה אצלו
תשובה לגיא כי השתרבבה במקום לא נכון לעיל
אניס? זה הכל?
יאניס לא זורק מהשלוש? ראיתי אותו זורק לא פעם מהטווח הזה וגם מכניס פה ושם.
לפחות הוא מנסה. סימונס עשה את זה בתחילת העונה נגד המבקרים אבל פסיק. בסלטיקס יש את וויליאמס שממשיך לזרוק מ 3 למרות שהוא דפוק מהטווח הזה. אבל לפחות ממשיך לנסות
וואי וואי איזה משחק הפסדתי פילי הוקס יאללה מתיישב לראות שידור חוזר בקרוב ללקק את ההאצבעות.
טריי פאקן יאנג 39 ו18 אס על ההגנה של פילי וצחקו עליי פה שהטרדתי את יאנג על סימונס ואמביד חחחחחחח
מנחם ועוד כמה רפי הבנה מאד גדולים רצו את סימונס על יאנג 😂😂😂😂
לך תישן על האף יה מאנפף
סאק מובילים על קליפרס ב 17 בחצי
כבוד
דארון עם 16
ברוך אם יאנג היה מקבל את החוסר הגנה של סימונס הוא היה קולע 50 60 70 כל ערב איזה 40 בראש שלך.
כל ההיטרים של יאנג הקוריוזים הולכים לאכול הרבה בשנים הקרובות לא בהוקס כי הם יאשימו אותו בהפסדים אבל אחרי זה שיהיה בקבוצה נורמלית אוי הניגובים אוי הניגובים 10 שנים של ניגובים מצפה לכם. סטף 2016 ואילך רק מגיל 21 במקום גיל 26.
אם ליאניס יש שכל בקודקוד הגדול שלו הוא מצטרף להוקס ועושה לפחות 3 טבעות אין כוח שעוצר את שחקן החוץ הטוב בליגה ושחקן הפנים הטוב בליגה ועוד עם המסירות של טריי. הוא ויאנג יכולים לתת 30 נק ממוצע כא מהם פעם ראשונה בהיסטוריה ויש להוקס ים כסף עוד לחזק את הקבוצה מסביב. שניהם יחד עם סיכוי גדול להגיע אפילו לראשמור במספר הטבעות.
יש פה חסרי מושג שמשווים את סימונס ליאניס חחחחח.
יאניס מפלצת בפיזיות באתלטיות ובגודל שסימונס אפילו לא חצי מזה כמה שטויות המקלדת פולטת.
כן אני יודע שמעל 40 לא רציתי להגזים, ברור שיאניס 10 רמות מעל סימונס הפיזיות באתלטיות
המרשתת אכן סופגת הכל.
#זו_לא_בושה_להיות_גלינארי
חסר מושג אין לי מילה אחרת. לוקח את סימונס על יאנג לפיניקס 😂😂😂😂😂😂
לפחות לא תוכל לומר משהו יותר מביך מזה לעולם זה הטוב היחיד.
תראה, לא כולם זכו להבנה כמו שלך בכדורסל.
.
(לדוגמה, אותו מקרה בו כתבת, שוב, ושוב, ושוב, שהלייקרס מצרפים 2 אולסטארים לצד לברון. זה היה לפני שנה וחצי. אנחנו עדיין ממתינים…)
גיא לא כתבת שסימונס יפתח קליעה?
.
שדריימונד גרין חוזה מצויין …
אני כתבתי שסימונס יפתח קליעה? כתבתי שאני מקווה שהוא יפתח קליעה. להבדיל מחלק מפולטי המקלדת כאן בהופס, אני לא מציג את עצמי כנביא.
.
גרין אכן חוזה מצוין. כאשר תהיה לגולדן סטייט שוב קבוצה, אפשר יהיה לבחון זאת.
ואתה כתבת שלברון בחיים לא יפרק את הלייקרס. אה ולברון מאד ניסה להביא 2 פשוט לא הצליח. לא נורא גיא
אתם כמו 3 ילדים בני ארבע שמתווכחים מי משתין יותר רחוק.
🙂
סעעמק על ה D בלפטופ. אני רוצה לכתוב בשבת אבל הוא נעלב אז הוא עושה ברוגז.
בטח יעבור לו עד שבוע הבא…
עכשיו הדמגוגיה בשיאה. אתה פשוט מעוות את המציאות לטובת הנרטיב שלך.
.
מעולם לא כתבתי שלברון לא יפרק את הלייקרס.
אני כתבתי בתחילת השנה שעברה שהלייקרס לא מסוגלים להביא לצד לברון 2 אולסטארים. אתה (כרגיל) התווכחת עם העובדות, וכתבת "שהם ימצאו את הדרך".
שוב כרגיל, כאשר האמת התפוצצה לך בפרצוף, אתה משכתב את מה שהתרחש כתגובה…
..
רק להזכיר –
אני שאלתי אותך אם אתה מוכן להשים כסף בשביל לגבות את פליטות המקלדת שלך עם התערבות ידידותית (אחרי ההצהרות הדטרמיניסטיות שלך). אתה השתפנת.
זה מה שהתרחש הלכה למעשה.
.
לא נורא, שמעון…
.
http://www.hoops.co.il/?p=167271
אתה מוזמן להיכנס לשטויות שכתבת מזל שהכל שמור במרשתת, ואין כמו להיזכר
אני מחפש פואנטה, ולא מוצא.
.
סומנס אולי לא נותן עונה "מדהימה". אבל הוא בהחלט נותן עונה טובה מאוד. אולי במילון שלך 8/8/16 עם 58% אפקטיבי זה כישלון. במילון של מאמני הליגה זה "אולסטאר".
לא כתבת בתגובות שהוא יפתח קליעה? האפס השתפרות שלו בתחום הזה זה בהחלט כישלון הוא לא השתפר במאומה התקפית . הוא שחקן טוב מצחיק שאתה מנסה להשוות אותו ליאנג ולהציג אותו ״אולסטאר״ (אמרת הרי ששחקנים משלימים גם אולסטארים) סימונס הוא שחקן טוב יאנג 10 רמות מעליו, השיפור שהוא הציג מעונתו הראשונה בליגה אפסי בחלק ההתקפי.
???
.
יא רבאק, הבאת אתה את הקישור. תראה לי בבקשה, היכן ניסיתי לאמץ את דרכם של פולטי המקלדת, ולהמציא את עצמי מחדש כנביא. היכן התגובה שלי שעונה להגדרה "כתבת בתגובות שהוא יפתח קליעה"
???
גיא גם ה״אולסטאר ״ ובחירות המאמנים זה פיקציה, מה לעשות שרוב הגארדים האיכותיים בליגה במערב . סימונס לדעתך אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם? אני מאמין שהתשובה גם שלך היא לא
תגובה 28.2 ההסכמה עם ג’ון על הקליעה של סימונס.
.
״ צד איום סביר כאשר הוא חופשי מהפינה לשלוש. הג'אמפ שהוא מראה במשחקי האימון? נכון שהוא לא מול שמירה שאפשר, צריך, או רצוי, להזכיר. אבל המכניקה, השחרור, מהירות השחרור – הם בהחלט שם)״
.
״ .
הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
"בתאבון!"״
https://www.hoops.co.il/?p=164568
גיא רוזן :
״ הסיבה לנחרצות לתשובה המקורית שלי, היא שאני חושב שהחל מהעונה הבאה הוא יתחיל לאיים גם מבחוץ.
בשביל לשדרג משמעותית את משחקו, הוא לא צריך להפוך לקרי. מספיק שיזרוק פעם עד פעמיים במשחק מה-3,
ומספיק שאת אותם פעם – פעמיים הוא יקלע באחוז בינוני מינוס (33.3%+),
ואז הגנות היריבות יצטרכו לקחת אותו רצת יותר ברצינות. אחרי פעם או פעמיים שהוא יעניש קבוצות שינסו לעשות לו "לברון" (כאשר לברון במופגן נתן לו להיות חופשי לגמרי על קו השלוש),
התופעה כבר לא תחזור, והחיים שלו (ושל חבריו לקבוצה) יהיו קלים בהרבה.
.
מה סיכוי של סימונס להצליח לקלוע 33.3% מהשלוש (2 ניסיונות למשחק לפחות)?
בעונה שעברה היו 94 שחקנים (לפחות 20 משחקים) עם 1.5+ ניסיונות מ-3, ב- 33%+
אם מחפשים דוגמה לשחקן שהתחיל את הקריירה בלי קליעה מבחוץ, ולאט לאט הוסיף איום מה-3 למשחקו,
אז דמרה קארול הוא דוגמה נהדרת. ב-2 העונות הראשונות שלו (71 משחקים בעונה הראשונה, 12 בעונה השנייה) הוא זרק מהשלוש 6 פעמים, וקלע 0.
בעונתו ה-3 (24 משחקים) הוא כבר זרק 19 פעמים מהם קלע 7.
מעונתו ה-4, הקליעה מה-3 הפכה לחלק מהארסנל ההתקפי שלו –
יש לו 36% מהשלוש הקריירה, 3.3 ניסיונות במשחק.
.
מהיכן הביטחון שהוא יתחיל לזרוק?
קודם כל, יש את התשובה המתבקשת –
יש לו כל אינטרס להוסיף את הממד הזה למשחקו.
מעבר לכך, יש את השמועות שרצות בתקשורת (לי יצא לראות ראיון עם האריס, שם הוא מספר שבמשחקי אחד על אחד ביניהם, סימונס התחיל לזרוק, ולקלוע, מה-3).״
.
בתיאבון!!!!!
ונצשיך את הדיון מחר, אני נכנס לישון
בשעה טובה הבאת את הפוסט הנכון. כבר התחלה טובה.
.
עכשיו, תתבונן שוב בתגובה שהבאת. היא מתחילה ב-"אני חושב ש", וממשיכה בנימוק.
לא נבואה דטרמיניסטית חסרת נימוק המסתמכת על צפייה בהיילייטים.
כאמור, כפי שניתן לראות בלא תגובות אחרות שלי, גם אני מאוכזב מהעובדה ש"מחשבה" זו לא פגעה. במאקרו? לטעמי הוא בהחלט מראה השנה שגם בלי קליעה מבחוץ הוא שווה מקס.
מה ההבדל גיא בין "אני חושב" ל"אני מנבא"?
למה, יש למישהו כאן רישיון נביא?
ברור שכולם "חושבים".
לאחרים שמביעים דעתם אין נימוקים? הם מטילים קוביה ומה שיוצא זה מה שהם כותבים כאן?
מה ההבדל גם בין "להסתמך על צפייה בהיילייטים" מהעונה הרגילה לבין להסתמך על סירטונים ערוכים ממשחקי סקרימג' בפגרה? לא לזכותך גיא.
מזכיר לי את ה"מה? מה פתאום?" והיכולת של ביבי לסובב כל טיעון לזכותו וכנגד הטוען.
יש לך יכולות גבוהות.
מה ההבדל?
גדול למדי.
אני חושב ש-א' או ב' יקרה, על דבר מדיד בר שיפוט, זו לא נבועה. זו הבעת דעה.
"חחח שים את יאנג במקום סיומנס ויש לסיקסרס 10 אליפיות (הפסקתי לספור, זה ציחטוט מהזיכרון בלבד)" –
זה כבר משהו שונה לגמרי.
.
התגובה שלך תהיה צודקת כאשר תצטט תגובה שלי בסגנון "חחח הוא ינגב" או כל דבר דומה .
אם קראת תגובות שלי בעבר, יש מצב שאתה יודע ש-
א. אני כותב לא מעט שטויות.
ב. אני בשמחה מכה על חטא.
.
מה שאני לא עושה, זה מגחיך תגובות של אחרים עם "חחח": בצרוף דטרמיניזם נטול נימוק.
אם בביבי עסקינן,
אז התגובות שלך, אלו שלקחו חלקי מציטוט של לברון, ובנו עליהם תאוריות (שנאה) שלמות –
זה לחלוטין מבית מדרשו.
יפה, עשית עוד ספין, גם אני שמאלני.
העיקר לא להודות שטעית.
העיקר להבדיל עצמך, ה"חושב", על סמך "נתונים מדויקים", מ"מנבאים דטרמיניסטיים" שקופצים ומפרסמים נבואתם השמיימית, ומראים טפשותם ברבים השכם וערב.
אתה הספינולוג מס' 1 באתר, אין לך תחרות.
ספינולוג? אולי. לפחות אני לא מנהל קמפיינים של שנאה.
#KKK
גיא אתה קומדיה יאנג לצד בוקר זה ספלאש בראדרס גירסה יותר מפחידה ל10 שנים ואתה לוקח את סימונס? 😂😂😂😂😂😂😂😂
וואו חחח
הגנה? יש את אוברה תמצא 4 נגר כלשהו בהמשך.
יאנג בוקר אייטון? זה כניסה אוטומטית לראשמור במקרה הכי גרוע זה 3 טבעות ואפשרות לשבור את ה6 של הבולס אפילו.
אתה לא נורמלי גיא
אין כוח בליגה שיצליח לדגדג את יאנג ובוקר בהתקפה איזה ספלאשששש
גם אין כוח בליגה שעוצר את הארדן וראסל ווסטברוק…
.
שמעון, אתה רואה יותר מדי סרטוני היילייטס. בכדורסל, מנצחות קבוצות.
+100
מימון תתחיל לראות משחקים ולא תקצירים או דקות אחרונות…
Lol
ראס מעבר לשיאו אחרת באמת לא היו עוצרים אותם
וליוסטון אין שחקנים ברמה של אוברה ואייטון ועוד עם אפשרות להתחזק….
ברכות זכית להיות יותר מבילי קינג מסכנים הסאנס…
כמו לבחור את דריימונד על קרי
לגבי ראסל ווסטברוק הוא לא סקורר עילית שים את דוראנט, לברון במקומו ויש לך 4 שנים אלופה רצוף . ראסל לא יעיל בהתקפה .
תקרא את התגובות של שמעון אחרי הטרייד…
למרות שיאנג מפחיד אני לא רואה הגנה עובדת אם יאנג בוקר ואייטון, סימונס כמה שהוא נגר הוא שחקן הגנה אדיר
אייטון שומר מעולה ומי יעצור אותם בהתקפה ברוך גם אם לא יהיה הגנה? זה כמו גולגן סטייט צאקות מהחצי. ואם לא ילך מטרידים את אייטון מה אתה דואג חחחח
איפה היא איז נות הלט'י? לא משחק היום? חופשה בבהמהס?
גיא מנסה למתג שחקן מס 4 בקבוצה שלו כפרנצייז דגול שחקן של 15 נק חחחח בשנתו ה3 בליגה 😂😂😂 עם כל מיני דמגוגיות של אםקטיבי פוסט וכו חחחחח שחקן טוב כן.
ההבדל בין שחקן טוב לסופרסטאר בליגה הוא עצום.
טריי נותן כמעט 30 ו10 זה אפילו לא אותה ליגה.
טריי בפילי במקום סימונס והם לפחות עם 3 טבעות וכנראה הקבוצה הטובה בהיסטוריה
עזוב את וויכוחי הסרק האלה
לך תראה משחק
ברור שמעון הבדלים של שמיים וארץ .
שימון אחי
הנקודה התחתונה שבאת להתווכח ולא לראות משחק
מה אין סאק מול קליפרס? אין דנוור ג'ז?
קליפרס סאק מעניין את…
גאז דנבר רואה ומתווכח תוך כדי
סאק מובילים ביותר מ 10….
שמט איבד שם כדור עכשיו.
סאק מסאקסקים את הקליפרס מינוס סייבורג
מה אתה רואה את זה חחח באמת מעניין אותך בלי סייבורג?
יש שם 3 שחקני על בקליפרס.
האלו, שימי מי זה הראל? מי זה סווווויטטט לווווווווווווווווווווו? מי זה PG. סתם כונפות מרחוב המסגר?
אתה תראה מה הם שווים בפלייאוף. תן להם לנוח זה לא הסלטיקס שבאים להתאבד כל משחק
הגזים לגמרי עם המנוחות , הליגה צריכה לקנוס אותו מליון דולר כל משחק / לתת לצופים את האפשרות להחזיר לעצמם את הכסף.
+ זיליון
זילות הכדורסל.
הליגה צריכה להשעות אותו כי זה מוגזם.
חייל שוקולד.
בכלל צריך, חייב דיון על זה בהופס…
מישהו מרים את הכפפה?
די לבכות. כל אחד עושה מה שבא לו.
הי איז נוט הלטי מן
סאממו
הגיע הזמן שיהיה פה פוסט רציני באתר שלנו בעניין ה"פציעות" של הסייבורג.
זה לגמרי מוגזם והגיע הזמן שהליגה תטפל בזה….
מישהו מהכותבים ירים את הכפפה?
דנוור חוזרים
עכשיו דארון שם 2 קשות על מונטרזזזזז
אמרתי ואגיד שדוב עוד ארבע שנים JR יהיה אחד מעשרת השחקנים הטובים בליגה עם יוקיץ לידו וזו תהיה דנוור נפלאה עם שנים שעושים הכל ויותר…
לסניידר אין ברירה חייב טיימאאוט אבל זה נראה גמור.
הדאבל של JR לא מספר עשירית ממה שהוא עושה על המגרש.
אני מתלהב ממנו כמו ששימון וברוך מתלהבים מטרה יאנג. הוא הכל ויש לו גם הגנה מאד חכמה.
גיא, אני לוקח אותו על סימונס….
סניידר מאד חכם
אתה רואה מאמן שמשגע את יוקיץ שעומד על הקו.
כביכול צועק הוראות לשחקנים ויוקיץ הקלע עם מעם 80% מהקו מחטיא…
אולי ביבו יתכבד וילמד משהו?
בשביל לקחת טייטל צריך ללכלך ידיים….
כמעט הלך לו שוב פעם…
אז סניידר גרם ליוקיץ' להחטיא עונשין…
כן, ממש גאון אימון. כי יוקיץ' הרי לא מסוגל לקלוע עם רעש מסביב. הוא היה קולע -100% אם לא היו עושים לו רעשים…
אולי סניידר היה צריך להתמקד קצת בלמנוע מיוקיץ' את הכדור במקום.
עידו
בוקר טוב מה שלומך?
למה שחקנים עושים כל מיני תנועות בזמן הקליעה? למה הם מדברים? למה הם צועקים?
האם ראית את המשחק? מה סניידר עשה? אתה יכול לתאר בפרוטרוט מה הוא עשה לפני הקליעה הראשונה של הגאון?
מה הוא עשה בפעם השניה שיוקיץ הלך לקלוע? מה יוקיץ עשה בשביל להימנע מפספוס?
אני הייתי מאד מאד בפוקוס בזמן שזה קרא ואני רואה בזה ניסיון של מאמן.
לסטיבנס אין את זה
בנת?
יש לו אימון טוב מאד אבל בזמן המשחק הוא בינוני לפעמים בינוני מינוס.
יש הבדל בין אימון לבין ניהול משחק שאני אחזור או שברורה עמדתי?
מי דיבר על סטיבנס?
הרעיון שיוקיץ' החטיא בגלל הדיבורים של סניידר מצחיק.
העיקר שהיית מאד מרוכז…
כן גם ראינו איך הניהול המופתי של סניידר אפשר לנאגטס רק ריצה של 1-28 שהפסידה את המשחק.
זהוא תמ"א 13 בדנוור היוקיצים לוקחים.
הכוכב יוקיץ?
לא
השחקן שלי זה JR
וזה לא הנקודות או הריבאונד או האסיסטים. זה מה שמסביב ולא רואים בסטטיסטיקה.
תענוג לראות את חכמת המשחק שלו.
עוד כמה שנים…
בשבילי הוא הפאוור של העתיד אפילו עם יקראו לו פויינטגארד….
כמו?
אתה לא קצת נסחף? לא חוושב שיש ויכוח על הפוטנציאל הענק שלו השאלה היא האם הוא מסוגל להישאר בריא.
דיברו עליו ככוכב על מהשנייה שהיה בטיעון היה היה בחירת טופ 3 בשינה (וכנראה הבחירה הראשונה ללא פציעה), הבעיה שעד עכשיו הוא חרסינה בוא נקווה שזה ישתנה
אם הוא לא נפצע הוא יהיה ענק.
גם לארי סבל מהגב וזה לא מנע ממנו להיות כזה ענק כפי שהיה.
הניצחון של סאק יתן להם בוסט קדימה. הם צריכים לעוף ולא להיקבר באדמה.
מתי מארוו חוזר?
ושבת שלום לכולם
כל הנק של סימונס זה לייאפים ודאנקים שאיש לא שומר עליו חחח ההגנה של ההוקס אני נקרע מצחוק אני עכשיו רואה את זה הוא לוקח כדור מהחצי שלו רץ ולייאפ בלי הפרעה חחחח נראה מי יתן לו את החל מסיבוב 2….
מה שכן בהגנה בהגנה הוא חיה רעה דריימונד האוברייטד מעולם לא שמר ברמה שלו וקיבל שחקן הגנה אז לסימונס יש סיכוי לא רע לזכות בזה בשנים הקרובות…
אחוז אפקטיבי של 78% מול אוויר
נו גם פה הוא נופל
היה צריך להיות 100%….
טריי חולני 10 אס שיש דקה וחצי לסיום הרבע ה-1!! האס ה10 היה חולני